När??

Nej, ingen lycka denna gången heller... & det kändes tungt för jag var inte riktigt beredd på det. Men med en gång efter beskedet kände jag att det kommer att lyckas nästa gång. Hoppas att den känslan stämmer.

Om drygt två månader kommer jag att flytta. Får jag barn är det ett riktigt bra område. Det är ett bra område oavsett barn och jag har väntat och längtat efter detta i flera år. Bostäderna där är mycket eftertraktade! När jag tittade på den kunde jag inte låta bli att tänka på hur perfekt det blir om jag får barn. Stor hall = plats för barnvagn, tvättmaskin, inhägnad uteplats, fina lekplatser, bra dagis, mycket fina grönområden osv. Allt detta visste jag naturligtvis innan jag tittade på den, men när jag var där kunde jag se mig själv där med barn.: ) Jag har sagt att 2013 blir det bästa året hittills och det tror jag på. Även om det inte har börjat med barn så har det börjat med att jag har fått mitt drömboende som jag ser som ett steg mot livet med barn!



Kommentarer
S

Asch också! Nya tag! Kram

2013-01-17 @ 18:35:41
Plopp76

Typiskt!

Skickar kramar till dig!

2013-01-17 @ 22:43:16
URL: http://bebisfrot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0