Det här med att räkna...

Jag räknade ut BIM lite fel... Är ägglossningen sen kommer naturligtvis/förmodligen även mensen att komma senare än den brukar... 1 + 1 = 2.: ) Så BIM var inte i helgen utan den borde snarare varit igår, idag eller senast imorgon. Den har inte kommit än och ja, nånstans hoppas hjärtat lite att det inte är kört. Men förnuftet vet att det är det och tycker att det är lika bra att mensen kommer så att försök nr 7 snart kan göras. Spottings har jag ju haft även om de för tillfället är över. Jag kommer inte ihåg hur det brukar vara; om de upphör innan det sätter igång på allvar eller om det ena avlöser det andra. Konstigt att inte komma ihåg kan jag tycka, men det är så mycket som ska kommas ihåg hela tiden...
 
Hur som helst. Jag är till allra största delen inställd på att det blir ett nytt försök om ett litet tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0