Nytt försök

Nu är det åttonde försöket gjort. Återigen har vi gjort ett försök innan LH-stegringen. Förhoppningsvis blir det minst en inseminering till i denna cykel.

I fredags berättade jag för min kollega J om mina graviditetsförsök. Det är nåt som jag har velat berätta länge, men jag har inte fått tillfälle tidigare. Hon tog det precis som jag visste: jättebra.: ) Det känns bra att ha berättat det. Hon har sagt flera gånger att hon tycker att jag borde åka till Danmark så jag visste att hon inte skulle döma mig. Att man kunde göra det på det här sättet visste hon inte. Jag fick en del frågor och hon fick en del svar.: )

Om ni orkar hålla tummarna mer så gör gärna det, tack!: )



Kommentarer
Plopp76

Jag håller! :)

Härligt att det är gjort igen, nu får vi vänta igen då :) Vilken julklapp det skulle vara att du fick ett plus... Ååååå! Det måste vara din tur nu!

Kram!

Svar: Tack gulliga du!!: ) Ja, det hade varit den perfekta julklappen!!
Kram!
singelmammatobe.blogg.se

2012-12-04 @ 17:40:15
URL: http://bebisfrot.blogg.se
S

Tummarna hålls hela tiden! Hoppas på den bästaste julklappen! :)

Svar: Tack!!: )
singelmammatobe.blogg.se

2012-12-08 @ 08:59:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0