Redan stegring!

Det är dag 9 och jag har redan fått stegring! Den har kommit nån gång mellan kl 6 och 18.

Just nu försöker jag bestämma tid för ett försök imorrn. Det är inte helt lätt att få till. Jag ska sluta tidigare för att passa min brorson och har då ett mycket tajt schema på jobbet innan dess. Vi har väldigt mycket att göra just nu. I och med inseminationen måste jag ta långlunch vilket inte känns som det ultimata just nu. Men det får gå! Men det är ett evigt pusslande just runt de här dagarna. & det är ju det man får ta om man har gjort det här valet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0