Barnvakt!: )

Efter att ha legat rejält sjuk några dagar är jag nu på benen igen! Det firar jag genom att passa min underbara brorson.: )

Eftersom allt mer eller mindre kretsar runt det här med barn var min första tanke om graviditetschanserna skulle sjunka i och med att jag blev sjuk. Men även om kroppen var långtifrån i form så hoppas jag att det inte har påverkat det jag går och väntar på och längtar efter.

Precis efter inseminationerna kändes det som att det skulle gå vägen denna gången. Men nu vet jag inte längre... Det är bara att vänta och se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0