Försök nr 9

God fortsättning på er!: )

Julen har varit lugn och fin. Precis vad jag behövde efter en väldigt stressig höst. Jag är fortfarande stressad mentalt men det är mycket bättre nu.

Idag är det dag 11 och vi har precis gjort en inseminering. Ingen stegring än och jag är osäker på om den kommer imorgon. Jag tror den kommer på måndag. Donatorn är tillgänglig och jag har valt att lägga nyårsfirandet här i stan eftersom jag visste att det ev. skulle bli försök då.

Om ni orkar hålla tummarna mer så är jag tacksam!: )



Kommentarer
Plopp76

Så klart jag håller! Allt vad jag har! Önskar såååå att det är nu det händer :)

Kramar!

Svar: Tack, tack!!: ) Kram kram!
singelmammatobe.blogg.se

2012-12-29 @ 18:19:54
URL: http://bebisfrot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0