Dag 25...

... & det verkar kört...: ( Trots att jag bestämt mig för att låta bli tog jag ett test nyss. Negativt. & mensen är på väg nu. Jag får alltid spottings innan och det verkar vara på gång.

Åh!!! Jag hade verkligen känslan av att det hade funkat denna gången.: (((

Jag har varit på jobbresa i flera dagar. Åkt massa mil, hållit i föreläsningar, massa nya intryck, kom hem igår kväll och jag är så, så trött. Både kroppsligt och mentalt. & så verkar det av allt att döma inte ha funkat denna gången heller. Jag vill bryta ihop och få gråta ut. Men istället är det bara att ta på sig sminket och leendet, gå till jobbet och vara lika glad som vanligt. Det andra får vänta till ikväll.



Kommentarer
S

Tänker på dig..

Svar: Tack!
singelmammatobe.blogg.se

2012-10-26 @ 08:23:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0