Pappa på burk

Jag såg filmen "Pappa på burk" ("The Switch") igår igen. När jag såg den första gången hade jag inte gett mig in i den här världen än, så när jag såg den igår var det med lite nya ögon. Det är ju en komedi så jag skrattade en hel del, men det finns även ett allvar i filmen. Jennifer Anistons rollfigur brottas med sina tankar och farhågor precis som jag och många med mig gör. Det kändes bra att se den igår och det känns bra att det har gjorts en film i ämnet. Även om allt inte direkt flyter problemfritt så är det ju en positiv film
 
Imorgon är det dags att börja med ÄL-tester igen. Det är bara dag 6 då, men som alltid så börjar jag i tid för säkerhets skull. Jag har ingen riktig känsla än för hur det kommer att gå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0