10:e försöket

Trots vinterkräksjuka och feber så gjordes ett nytt försök igår. All heder till donatorn som ställde upp trots att jag var sjuk. LH-stegringen kom igår morse på dag 13. Hoppas, hoppas att det tar sig nu.

Idag mår jag rätt bra, tror jag i alla fall. Har inte tagit mig ur sängen än.: ) Men för säkerhets skull får jag hålla mig inne idag också. Det innebär tyvärr att jag missar kalas hos min svägerska och att jag inte får träffa mina underbara brorsbarn. Jag har inte träffat dem på ett par veckor så jag saknar dem verkligen! Men jag får ligga inne och kurera mig en dag till.



Kommentarer
Plopp76

Hej!

Jag sitter och väntar spänt på din nästa uppdatering... håller alla tummar!

Kram!

2013-02-11 @ 11:41:31
URL: http://bebisfrot.blogg.se
Finskorpan

Kollar in varje dag för att se hur det gått för dig. Hoppas på kul uppdatering snart!

2013-02-20 @ 18:25:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

singelmammatobe.blogg.se

Jag är en tjej som efter flera års funderingar bestämt mig för att försöka skaffa barn på egen hand. & det genom heminsemination. Bloggen handlar om min resa dit och genom en eventuell graviditet.

RSS 2.0